POSTTJÄNST

Sänd din telefon på reparation snabbt och enkelt genom vår fraktfria posttjänst! Vi reparerar din telefon normalt inom 1-3 arbetsdagar.

Om du är osäker på ifall vi reparerar just din telefonmodell, kontakta oss per telefon eller mail.  

Då du skickar in telefonen på reparation är det viktigt att telefonen skyddas i en liten förpackning (t.ex. orginalförpackningen). Det är också viktigt att du sparar kvittot ni får från posten då ni sänder iväg paketet.

Vid avvikande icke anmälda fel kontaktas kunden alltid före fortsatt reparation om eventuella tilläggskostnader.

Betalning via Klarna. När reparationen är klar skickar vi mail till dig med betalningsinstruktioner.

iGlobal Solution ger alltid 12 månaders garanti på telefonreparationer.

Fyll i serviceformuläret och sänd sedan din telefon per post

SÄND DIN TELEFON PÅ REPARATION

Fyll i serviceformuläret till höger. Var noggrann med att du fyller i alla uppgifter korrekt och ger en tydlig beskrivning av problemet. 

Packa försiktigt din enhet i exempelvis originalförpackningen eller postkuvert, skyddad med bubbelplast. OBS! Kom ihåg att märka paketet eller kuvertet tydligt med ditt för- och efternamn. 

Förutom ditt eget namn behöver du inte skriva något på paketet/kuvertet som du lämnar in till posten. Istället uppger du endast fraktkoden 655074 till posttjänstemannen. Ditt paket skickas då automatiskt till rätt mottagare, d.v.s:

Posttjänst iGlobal Provider Solution Ab Oy / Styrmansgatan 7, 68600 Jakobstad.

Kundens ansvar +

När du lämnar in paketet/ kuvertet till posten ska du be om ett kvitto på det skickade paketet. Sänd inte till oss via postförskott eller genom postens gula lådor! Detta ger oss inte möjligheten att följa leveransförloppet med spårningsnummer.

Enheter som skickas till oss är alltid på kundens ansvar tills enheten anländer till iGlobal Solution i Jakobstad.

* Om ärendet är brådskande går det att sända bilder av enheten till info@iglobal.fi för att kunna kontrollera lagersaldot på nödvändiga reservdelar.